Bitwa Stylistów Answear 2015 - finał

Miałam okazję znaleźć się w finałowej 15-stce Bitwy Stylistów Answear, gdzie zadaniem konkursowym było przygotowanie 3 stylizacji na bazie ubrań marki Medicine, nadesłanych przez organizatora. 
Niestety nie udało mi się 'stanąć' na podium, jednak Wasze komentarze przerosły moje najśmielsze oczekiwania! :) Nie tylko ja, ale również Answear docenił Waszą kreatywność i wyróżnił dwie osoby, które pozostawiły garść ciepłych słów pod moimi pracami! :)
Dziękuję - to bardzo motywuje! :))) 

I need MEDICINE...
photo: Adam Trzaska
models: Justyna i Dominika / MILK, Ola / SPP models
make up & hair: Julia Majdańska
styling: Ewa Michalik


Artur Madej 
Ktoś tu wie jak się bawić kolorem. Cudne:)

Magdalena Roszak
Cudne stylizacje :)

Sandra Machowiak
Jestem pod wrażeniem, ta stylistka trafia w obie półkule mojego mózgu. W pierwszej części przemawia mi do rozumu stylizacjami prostymi, czerń, biel, nuta zadziorności w postaci frędzli, ponadczasowy jeans, włochata narzutka. Bardzo prosto, a tak intrygująco. W te kompozycje ubrałabym się choćby za minutę. A z drugiej strony Pani Ewa przewierca moją artystyczną część głowy. Wwirowuje się w nią połączeniem barw, którego sama bałabym się użyć. Bawi się kolorami, łączy takie odcienie, które przyprawiają mnie o wybuch endrofin. Sama nie mam odwagi na taki strój, wybieram klasykę oddychającą stonowanymi kolorami, ale gdybym spotkała kogoś w tej wielobarwnej stylizacji, na pewno powiedziałabym, że wygląda świetnie! Dla mnie Pani Ewa zna się na rzeczy, nie jest nudna w tym, co robi. Zaintrygowała mnie tymi paroma zdjęciami, że aż pragnę tego więcej! :)

Iwona Makowska
Szarość i brak wyboru z czasów PRL-u na szczęście mam za sobą. Stylizacje Ewy to: wolność, swoboda, kolor, jakość i niepowtarzalność. 
Dzięki temu świat jest piękny, ulica jest piękna, ludzie szczęśliwsi. 
Tego nie można chować w szafie, to trzeba nosić.

Marika Pajączkowska
Pobudza zmysły. Otwiera umysł. Zachęca do działania. Gdybym miała opisać konwencję, w której obraca się stylistka, użyłabym tych trzech odniesień. Rozkładając te stylizacje na czynniki pierwsze, dostrzec można inspirację tym, co już nieraz w modzie było, ale do czego lubimy wracać w kolejnych sezonach. Ponadczasowość jest tu zdecydowanie słowem-kluczem. Jednak stylistka ma tak wysublimowane poczucie estetyki, które sprawia, że przekłada zdawałoby się uniwersalny styl na współczesne trendy. Połączenie ze sobą tych trendów sprawia, że mamy do czynienia z czymś niebanalnym. Ponadczasowym, a jednak zupełnie świeżym. Wykraczającym poza konwencjonalne podejście do mody, a jednak nawiązującym do tego, co stale powraca. Kolory, zestawienia tkanin, drapieżność, która jednocześnie pozostaje klasycznością w połączeniu z oddającymi klimat zamysłu projektantki modelkami sprawiają, że chce się chłonąć te zdjęcia w nieskończoność. A do tego te tła, które są tak miłym dla oka dopełnieniem całości. Chce się więcej i więcej. Ach, aż sama zamarzyłam o takiej sesji... Szkoda, że nie potrafię pozować.
ANSWEAR
Gratulujemy!
Twój komentarz został doceniony przez nasze Jury! 

Ewa Staśkiewicz
Dla mnie to Królowa Odważnego Stylu, chociaż nie takiego popularnego "glamour", co to się błyszczy i lśni. Tu liczy się zabawa: formą, ruchem i kolorami!

Widać, że ciało na zdjęciach jest zakochane w niebanalnych kształtach i to zarówno jeśli chodzi o odzież, jak i dodatki. Nieważne są dla niego marki, metki, trendy, opinie otoczenia... Cieszy się, kiedy dzięki stylizacji, może wyrazić jakąś cząstkę osobowości, czy konkretny nastrój.

Kreacje, które tutaj widzę przyciągają wzrok. Cechuje je kolorystyczna równowaga oraz misz masz stylów i fasonów. Ogromną rolę grają w nich szczegóły.

Tak wystylizowana poszłabym, dokąd chcę - bez żadnych kompleksów. I, na pewno, wywołałabym żywe reakcje na swoje pojawienie się.
ANSWEAR
Gratulujemy!
Twój komentarz został doceniony przez nasze Jury! 

Beata Korpecka Gardoń
Śledzę fanpage Pani Ewy od dłuższego czasu i zawsze stylizacje,które tworzy robią na mnie niesamowite wrażenie,a dlaczego? już wyjaśniam:
1.Pani Ewa w swoich stylizacjach łączy niebanalnie ze sobą wzory i kolory!
2.Nie boi się odważnych krojów!
3.Stawia na kobiecość ale i szaleństwo!
4.Jej stylizacje przyciągają uwagę,mają przysłowiowego pazura!
Wszystkie propozycje tutaj pokazane bardzo mi się podobają i z pewnością w wiele bym się z przyjemnością ubrała,ponieważ moda jest po to by się z nią bawić-BAWIĆ NA CAŁEGO! 
Oryginalne,przyciągające uwagę,z których bije szaleństwo i kobiecość-wielkie wow! Emotikon heart
Pani Ewa ma wyczucie stylu!
Stylizacje Pani Ewy najbardziej mi się podobają-są fantazyjne i pełne życia,są w moim stylu-szalonej kobiety nie bojącej się wyzwań!

brawa również dla pozostałych uczestników,bo zasługują na to.
pozdrawiam

Ten post został dodany piątek, 6 listopada 2015 i został oznaczony tagiem , , , . Możesz śledzić odpowiedzi poprzez kanał RSS 2.0 . Możesz zostawić odpowiedź .

Komentarze